Klíčovým faktorem pro vedení kvalitní komunikace je porozumět tomu, co váš protějšek říká, a zároveň dokázat zaměřit pozornost na jeho potřeby i emoce. Porozumění a empatie jsou ale jen jedna část celé skládačky. Chcete-li vytvářet dobré podmínky pro vedení rozhovorů a řešení konfliktů či složitých situací, je také potřeba vzbuzovat u druhých důvěru, podporovat otevřenost udržovat si respektující a nehodnotící přístup.
Jak toho docílit? A jak vám ve vedení rozhovorů a v každodenní komunikaci může pomoci technika Brain-Based Coachingu? To všechno vám prozradíme na našem webináři.
Co vám webinář přinese?
- Dozvíte se, jak náš mozek funguje a reaguje v mezilidské komunikaci;
- Vysvětlíme si, co znamená aktivní naslouchání a jak může zlepšit vzájemné porozumění;
- Zjistíte, jak budovat větší důvěru, otevřenost a bezpečné prostředí v průběhu rozhovoru;
- Pochopíte, jak efektivně motivovat ostatní, aby se jim dařilo plnit své cíle a závazky;
- Ukážeme vám tipy, jak zvládat konflikty a řešit problematické situace s lehkostí a ku prospěchu všech.
Pro koho je webinář vhodný?
- Pro jednotlivce, kteří se chtějí zlepšit v každodenní komunikaci a vedení rozhovorů v osobním i pracovním životě
- Pro osoby pracující ve službách, kteří se chtějí naučit více porozumět svým klientům a lépe pochopit jejich potřeby
- Pro leadery, podnikatele nebo manažery, kteří se chtějí zlepšit ve vedení rozhovorů se svými spolupracovníky a vést je tak k samostatnému a odpovědnému plnění svých rolí a zvládání úkolů
- Pro personalisty, kteří se starají o rozvoj a posilování lidských stránek svých zaměstnanců
Přihlaste se a získejte bezplatný přístup na webinář
Po vyplnění online přihlášky níže na této stránce vám pošleme přístupové údaje na stránku, kde webinář bude probíhat. Webinář trvá 60 minut.