Jsme průkopníky Brain-Based Coachingu®️ v Čechách a na Slovensku, opíráme se o vědecké poznatky neurovědy a využíváme je v praxi. Jsme škola s akreditovanými kurzy koučování u Mezinárodní federace koučů (ICF), typ programu ACSTH. Výchově koučů, rozvoji výkonnostních dovedností a leadershipu se věnujeme déle než 12 let a za tu dobu prošly tréninky NeuroLeadershipu stovky absolventů. Dnes se řadí mezi úspěšné manažery a kouče se zavedenou praxí a vysokým hodnocením v oboru.
Jako proškolený kouč dokážete u vašich klientů odhalit stereotypy v myšlení a chování, a tedy i překážky, které jim brání v rozvoji. Pomocí vybraných technik dovedete koučovaného k řešení, jak naplnit vytyčené cíle. Stanete se jeho průvodcem na cestě za úspěchem. U nás se nenaučíte jen koučování. Naši trenéři a facilitátoři vás povedou tak, abyste své koučovací dovednosti mohli ihned uplatňovat praxi.
Přes 72 % našich absolventů využívá koučovací dovednosti v osobním i pracovním životě.73 % absolventům našich kurzů pomohly koučovací dovednosti ve složitější životní situaci.
Leader 21. století
Dnešní doba si od manažerů žádá zcela jiný přístup k vedení lidí. V našich kurzech koučinku si osvojíte účinné nástroje leadershipu, které povedou k vyšší angažovanosti zaměstnanců i lepším výsledkům. Získáte dovednosti efektivní komunikace, naučíte se řešit krizové situace, a vytvoříte tak podmínky pro dlouhodobý růst. Sebe i svých kolegů.
Téměř 23 % absolventů našich kurzů tvoří ředitelé, majitelé a členové představenstva, kteří si potřebovali osvojit nové komunikační dovednosti. Dalších téměř 14 % tvoří manažeři a leadeři, kteří využili koučovací dovednosti jako nový způsob v jednání s lidmi.
Brain-Based Coachingem k měřitelnému rozvoji
Neurověda zmapovala, jak mozek reaguje na určité podněty a co ovlivňuje jednotlivé pochody. Vědci zjistili, že lidé jednají pod vlivem zažitých konceptů, které je v různých situacích svazují. Dostávají se do zajetí emocí, nedaří se jim naplňovat jejich záměry, ztrácejí důvěru ve své schopnosti, a tak i efektivitu jednání.
Propojení neurovědy a koučování představil světu poprvé Australan Dr. David Rock v roce 2006. Tuto unikátní metodu rozšířil do více než 30 zemí světa. Současná doba si totiž žádá změnu. Tlak na výkon sílí a abychom uspěli, je nezbytné oprostit se od hluboce zakořeněných vzorců chování.
Vznikl tak Brain-Based Coaching, který je vysoce účinný. S jeho pomocí se zbavíte nepotřebných, mnohdy až škodlivých návyků. Díky jednoduchým, praktickým a osvědčeným technikám se naučíte využívat vlastní zdroje a zkušenosti k tomu, abyste nastartovali svoji životní proměnu.
Kurzy koučovacích dovedností
Kurzy koučinku NeuroLeadership jsou flexibilní – můžete začít základní úrovní a později své dovednosti rozšiřovat v navazujících kurzech, anebo si hned na začátku zvolit program nejvyšší úrovně.
Už jste absolventy kurzů NeuroLeadership a přemýšlíte nad dalším směrem svého rozvoje? Jste koučem z jiné školy a potřebujete si dodělat potřebné mentorinky k certifikaci nebo si chcete vybudovat svou vlastní koučovací praxi, ale nevíte, jak na to?
Zjistěte, jaké přínosy mohou mít koučovací dovednosti pro váš osobní a pracovní život. Zarezervujte si nezávaznou konzultaci s Petrou Hláskovou, naší absolventkou-koučkou a manažerkou péče o klienty.
Vladimír je jako zakladatel společnosti NeuroLeadership v ČR průkopníkem Brain-Based Coachingu a autor řady vzdělávacích programů na bázi neurovědy. Má mnohaleté zkušenosti z vlastní manažerské, podnikatelské a diplomatické praxe i z oblasti rozvoje lidí. Od roku 2008 působí jako učitel profesionálních koučů, trenér leadership dovedností i jako osobní kouč a facilitátor top manažerů a podnikatelů. Je prvním koučem v České republice, který získal nejvyšší stupeň certifikace Master Certified Coach (MCC) u Mezinárodní federace koučů (ICF), a patří tak ke světové špičce. Tuto známku kvality má jen necelých 1200 lidí ve světě.
Ing. Mgr. Petra Zorvan, MPH, RCC, PCC (ICF)
Trenérka, hodnotitelka, koučka a mentorka
Petra dlouhou dobu působila ve zdravotnictví na manažerských a top manažerských pozicích. Od roku 2010 se věnuje převážně exekutivnímu koučinku a její vášní je koučink a mentální trénink vrcholových sportovců. Mezi její klienty patří medailisté ZOH a LOH. Díky více než 3500 odkoučovaným hodinám získala certifikaci Professional Certified Coach u Mezinárodní federace koučů (ICF). Je certifikovanou mentorkou u téže organizace a od roku 2011 se podílí na programech NeuroLeadership.
Mgr. Dana Procházková Hošková, PCC (ICF)
Trenérka, hodnotitelka a koučka
Dana má na kontě pracovní zkušenosti na pozici obchodní manažerky, relationship manažerky, auditorky a projektové konzultantky. V současnosti působí jako firemní koučka ve společnosti, jež je součástí mezinárodní bankovní skupiny. Kromě intenzivního individuální koučinku se věnuje také tvorbě motivačních aktivit, a stejně tak realizaci programů na podporu lídrů ve vedení jejich týmů. Dana má za sebou více než 620 odkoučovaných hodin s bezmála 60 klienty.
Petra Jaškówová, PCC (ICF)
Trenérka, hodnotitelka a koučka
Petra s radostí koučuje od roku 2012 a pracuje individuálně s lidmi různých povolání především v oblasti životních témat, závodění a tréninku zvířat. Petra má odkoučováno více než 650 hodin. Je také lektorkou řady autorských workshopů zaměřených na komunikaci a trénink psů, kde se zabývá optimálním nastavením člověka v rozhovoru se zvířaty. Jako konzultant působí především v oblasti veřejného projevu, kde vychází ze své divadelní minulosti.
Amalie Pavlovská, PCC (ICF)
Hodnotitelka a koučka
Amálka ve svém životě prošla řadou radikálních profesních změn, komunikace a práce s lidmi je však i nadále kostrou jejího pracovního života. I díky tomu se stala koučem s renomovanou certifikací Professional Certified Coach (ICF) a Results Certified Coach (RC). Amálka má odkoučováno více než 800 hodin s více než 125 klienty a zaměřuje se především na životní a podnikatelský koučink. S NeuroLeadership spolupracuje především jako koučka a hodnotitelka koučů.
Mgr. Dagmar Krejzová, PCC (ICF)
Trenérka, hodnotitelka a koučka
Dáša se koučováním zabývá od roku 2016, má odkoučováno více než 600 hodin. Pracuje zejména s mladými, nadějnými sportovci a také s lidmi, kteří procházejí různými životními změnami. Koučink doplňuje její terapeutickou a diagnostickou praxi, které se věnuje od roku 2001. Stále se vzdělává a rozvíjí své dovednosti s touhou co nevíce napomáhat klientům s dosahováním jejich cílů.
Ing. Romana Tichá MBA, ACC (ICF)
Hodnotitelka a koučka
Romana je ráda užitečná lidem, kteří mají chuť vzít svou spokojenost a prosperitu do vlastních rukou. 15 let sbírala zkušenosti v nadnárodních společnostech, často na nově vzniklých pozicích, a od roku 2012 se věnuje rozvoji profesní dráhy manažerů. Zaměřuje se jak na koučink manažerů a lídrů v oblasti dosahování cílů a budování produktivních týmů, tak na individuální kariérní rozvoj a nalezení správného profesního uplatnění. Vedle koučování má v NeuroLeadership roli i produktové manažerky.
Mgr. Pavla Knotková, ACC (ICF)
Trenérka, hodnotitelka a koučka
Pavla dlouhou dobu působila v korporátní společnosti na různých manažerských pozicích, kde úspěšně vedla týmy. Je přesvědčena, že za úspěchem týmů, které vedla, stojí ve velké míře koučovací přístup vedení lidí. Na pozici manažerky získala prestižní ocenění Teamleader roku. Od roku 2015 se intenzivně věnuje Neuroleadershipu a má odkoučováno více než 500 hodin. Díky všeobecně nabytým zkušenostem pomáhá také při realizaci HR projektů v oblasti Diverzity, kde se snaží vytvořit tzv. „bezpečné prostředí pro spolupráci z pohledu neurovědy.“ Tři z těchto projektů získaly prestižní ocenění TOP Odpovědná firma v diverzitě.
Ing. Andrea Gawron, ACC (ICF)
Trenérka, hodnotitelka a koučka
Andrea se 20 let pohybovala v prostředí luxusního a prestižního zboží, převážně v hodinářském průmyslu. Pracovala na manažerských pozicích v oblasti obchodu a retailu, vedla malé i velké týmy, uváděla značky na trh nebo otevírala maloobchodní prodejny. K velké životní změně se rozhodla ve čtyřiceti letech, po narození druhého syna, a začala se věnovat koučování. Andrea je velmi aktivní a cílevědomý člověk, od dětství hraje házenou a sport ji provází celý život. Pracuje s klienty na individuální i firemní bázi a v neposlední řadě také v oblasti sportu. Spolupráci s Neuroleadership vnímá jako příležitost na sobě neustále pracovat a tím být ještě větším přínosem svým klientům a také studentům.
Jaroslav Málek
Asistent Programu/Kouč
Jaroslav pracoval přes 15 let v gastronomii, kde na manažerských pozicích se svými týmy vytvářel a naplňoval firemní kultury a zodpovídal za profesionální a přátelský servis. Jaroslav se zároveň dlouhodobě zabývá oblastí rozvoje lidského potenciálu. Pátrání po klíčích ke spokojenému a naplňenému životu, přivedlo Jaroslava ke studiu tradičních nauk různých kultur a náboženství, psychologie a neurovědy. Koučováním se zabývá od roku 2018 a má odkoučováno přes 250 hodin. Svým klientům napomáhá především v oblasti osobního rozvoje.
Tady může být váš medailonek
Neustále hledáme trenéry a kouče Školy koučinku
Absolvovali jste kurz koučinku u NeuroLeadership? Máte zkušenosti z firemního prostředí? Staňte se trenérem v naší Škole koučinku. Ozvěte se na info@neuroleadership.cz. Těšíme se na vás!
Je až neuvěřitelné, co je člověk schopen pod správným vedením vymyslet.
Certifikace a akreditace
ICF
Programy koučinku akreditované mezinárodně u ICF
MŠMT
Rekvalifikační program koučinku akreditovaný u MŠMT
MCC
Kurzy garantované jediným MCC – Master Certified koučem v ČR
NL
Certifikáty NeuroLeadership s mezinárodní platností u ICF
Co o nás říkají naši absolventi
Jarka Hrdinková
Virtuální učení pod vedením vašeho profesionálního týmu pro mě bylo velmi přínosné, díky němu jsem si vyzkoušela koučování a učení online. S překvapením jsem zjistila, že je to naprosto dokonalý a perfektní způsob vedení nás všech, kteří jsme se od vás učili. Celkové učení online je vynikající a doporučuji ho všem, kteří jen chvíli pochybují. Naopak vám bude jedinečným přínosem a zkušeností. Děkuji celému týmu v čele s Vláďou Tukou. Velmi mě posunuli dál jak mentálně, tak i psychicky.
Andrea Berková
Pre mňa bola izolácia v domácom prostredí vyslovene vykúpením čo sa týkalo zintenzívnenia pozornosti na učebnú látku. Nikto ma nerušil ani nerozptyloval. Dalo by sa povedať že ak bola moja pozornosť pred tým 8 tak teraz bola 10.
Taktiež vidím výhodu v tom, že počas prestávok som sa skutočne zrelaxovala, keďže žijem sama a prestávky som trávila v tichu. Môj pes bol rád, že trávim deň s ním a mohla som ho počas lekcie hladkať. Keď je spokojný on tak som aj ja a keď som spokojná a nepatrne šťastná tak môj prefrontálny kortex funguje. Vnímanie nových informácií za mojim vlastným pracovným stolom bolo pre mňa jednoduchšie aj preto, lebo je to miesto ktoré mám spojené s týmto druhom aktivity na nevedomej úrovni už dlho. Prekvapilo ma, že spojenie fungovalo po celú dobu bez technických problémov a že kvalita obrazu aj zvuku bola výborná. Sledovanie aj počúvanie bolo veľmi pohodlné. Tiež zapájanie sa nebol žiaden problém. Hlásenie sa o slovo bolo jednoduché. A vyjadrovanie názorov a postrehov do spoločného chatu šetrilo čas. Virtuálne učenie by som doporučila všetkým preto, lebo vám to ušetrí veľa drahocenného času a dopraje to úžasné domáce pohodlie.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.